Rijnstate: Het Ziekenhuis met Topklinische Zorg in Gelderland

Rijnstate is een vooraanstaande ziekenhuisorganisatie in Nederland, bekend om zijn topklinische zorg en toewijding aan patiëntgerichtheid. Gelegen in de regio's Arnhem, Rheden en De Liemers, bedient Rijnstate een breed scala aan patiënten met verschillende behoeften. Met vier strategisch geplaatste locaties in Arnhem, Zevenaar, Velp en Arnhem-Zuid, biedt het ziekenhuis een uitgebreide dekking en toegankelijkheid voor zijn patiënten.

Topklinische Zorgverlening

Rijnstate streeft naar het bieden van topklinische zorg, een standaard die de organisatie in staat stelt om complexe en acute medische zorg te verlenen op een hoog niveau. Hun expertise strekt zich uit over verschillende medische specialiteiten, van vruchtbaarheidsbehandelingen tot oncologie en van neonatale zorg tot de behandeling van hart- en vaatziekten. Met gespecialiseerde centra zoals het Rijnstate Crohn en Colitis Centrum en het Pijncentrum, biedt Rijnstate specifieke zorg voor uiteenlopende aandoeningen.

Een Patiëntgerichte Benadering

In lijn met hun motto "Voorop in zorg voor jou" plaatst Rijnstate de patiënt centraal in hun zorgverlening. Het ziekenhuis zorgt ervoor dat alle medische beslissingen in overleg met de patiënt worden gemaakt, waarbij de persoonlijke voorkeuren en omstandigheden worden meegenomen. Door middel van het concept "Samen beslissen" worden patiënten aangemoedigd om actief deel te nemen aan hun zorgproces, wat de betrokkenheid en tevredenheid vergroot.

Innovaties en Technologie

Rijnstate investeert voortdurend in medische innovaties en technologie om de zorgkwaliteit te verbeteren. Het gebruik van de Da Vinci operatierobot en 3D-technologie voor kijkoperaties zijn enkele voorbeelden van hoe Rijnstate voorop blijft lopen op het gebied van medische innovaties. Daarnaast werkt het ziekenhuis aan wetenschappelijk onderzoek en de implementatie van nieuwe behandelmethoden om de zorg verder te optimaliseren.

Zorg Op Maat en Nabijheid

Met locaties verspreid over de regio, biedt Rijnstate zorg op maat dicht bij de patiënt. Dit maakt het voor patiënten gemakkelijker om toegang te krijgen tot de zorg die ze nodig hebben zonder ver te hoeven reizen. De locaties zijn ontworpen om een gastvrije en comfortabele omgeving te bieden, waar veiligheid en vertrouwen voorop staan.

Een Gezonde Werkplek

Rijnstate erkent het belang van een gezonde werkomgeving voor zijn medewerkers. Het ziekenhuis investeert in de persoonlijke en professionele ontwikkeling van zijn personeel, wat een positieve impact heeft op zowel de medewerkers als de patiënten. Door te zorgen voor een prettige werksfeer, streeft Rijnstate ernaar om zorgverleners te behouden en aan te trekken die gepassioneerd zijn over het leveren van uitstekende zorg.

Bijzondere Expertisegebieden

Het ziekenhuis heeft meerdere expertisegebieden waarin het uitblinkt, zoals neonatale zorg, voortplantingsgeneeskunde en de behandeling van complexe psychiatrische aandoeningen. Deze specialisaties benadrukken Rijnstate's toewijding aan het bieden van gespecialiseerde zorg die verder reikt dan de basisbehoeften.

Toekomstvisie

Rijnstate blijft zich richten op het verbeteren van hun positie in acute en complexe zorg. Door innovatie en onderzoek te integreren in hun dagelijkse praktijk, streeft het ziekenhuis ernaar om hun impact op de gezondheidszorg te vergroten en de best mogelijke zorg te blijven bieden aan hun patiënten.

Conclusie

Rijnstate is meer dan alleen een ziekenhuis; het is een toonaangevend instituut dat streeft naar uitmuntendheid in zorgverlening en patiëntbetrokkenheid. Met een sterke nadruk op innovatie, veiligheid en patiëntgerichtheid, blijft Rijnstate een essentiële zorgpartner voor de regio Gelderland en daarbuiten. Hun inzet voor het bieden van gepersonaliseerde en hoogwaardige medische zorg maakt Rijnstate een voorbeeld in de Nederlandse gezondheidszorg.


Rijnstate Reviews

    Super ziekenhuis

    Ik kom er al jaren op diverse afdelingen, maar vooral de neurologie, Dr. Boerman en de pijnpoli, Dr. Kallewaard, en natuurlijk Beide teams,...kan ik alleen maar lof spreken, ook bij een vraag of een probleem is er ruimte voor een overleg

    Ik ben er geregelt en moet er echt een stukje voor rijden, en ondanks dat er bij in de buurt een academisch ziekenhuis is, ben ik overgestapt naar dit streekziekenhuis.

    Sterke punten
    Communicatie en multidisciplinair teams

    Zwakke punten
    Soms wat eigenwijs verpleegsters, maar dan voor jezelf op te komen, kom je heel ver

    Geen afspraak maken

    In januari naar de dermatoloog geweest ivm een plekje op mijn been, die ik kon laten verwijderen als ik er last van zou krijgen. Op dat moment had ik er nog geen last van .
    4 maanden later begon ik er wel last van te krijgen. Het plekje op mijn been werd ook steeds groter.
    Nu wil ik dit plekje op mijn been laten verwijderen en om die reden wilde ik een afspraak maken met afdeling dermatologie. Toen ik naar de afdeling belde zou de medewerker mij doorverbinden met een medewerker die zou gaan over het wel of niet operatief verwijderen. De eerste keer, werd die verbinding meteen verbroken. De tweede keer moest ik weer mijn gegevens doorgeven en werd ik opnieuw doorverbonden, maar werd er niet opgenomen. Ik heb een tijd gewacht, in de hoop dat de telefoon opgenomen zou worden om een afspraak te maken. Al met al heeft het een half uur geduurd en had ik nog geen afspraak. De volgende dag ben ik naar het ziekenhuis gefietst omdat ik dacht dat het face to face wel zou lukken. Op de afdeling dermatologie zat helemaal niemand. Ik kreeg te horen dat ze daar vandaag niet aan het werk waren, Vervolgens naar de receptie gegaan om het via de receptie
    te regelen. Receptioniste dacht dat ze in Elst aan het werk zouden zijn op afdeling dermatologie. Zij heeft verschillende telefoonnummers gebeld, zelfs een intern nummer. Ook zij kreeg niemand te pakken.

    Ik ben zeer verbaasd over dit ziekenhuis, dat je niet eens fatsoenlijk een afspraak kunt maken. Geen woorden voor, hoe dit is gegaan.

    Onvriendelijk

    Onvriendelijke "service"balie medewerkster. Prima dat onze afspraak verzet wordt omdat wij zelf te laat waren, maar dit mag vriendelijk medegedeeld worden.

    De meid van midden 20 met een spraakgebrek (alsof zij aan haar kaak is geopereerd) moet duidelijk nog even door leren.

    Sterke punten
    Cliënten lang laten wachten ookal hebben zij een afspraak en zijn zij aangemeld

    Zwakke punten
    Servicegerichtheid / vriendelijkheid

    Vervalsing Diagnoze

    Lijdt de Internist Nefroloog L.Reichert aan nierfalen?
    Als deze arts zijn fouten weet af te schuiven naar een patiënt. Waar de arts verkondigd dat de partner van een patiënt de klacht van de nieren heeft veroorzaakt Waar de Arts Reichert zelf aan de Collega de Nefroloog J. Huusen van het Slingeland Ziekenhuis in Doetinchem zijn leugens kenbaar heeft gemaakt. Als Reichert aan minderwaardigheid complexen doet lijden en aan Psychomotoriche praktijken op na doet houden om andere personen vals te beschuldigen. Om zijn baantje schoon te doen praten. Is Reichert hard bezig om zijn patiënten weg te laten lopen naar een andere nefroloog

    Sterke punten
    Leugens en vervalste diagnose plaatsen in een patiënten dossier

    Zwakke punten
    Patiënten Gevangenis

    Onjuiste Diagnoze

    De klacht die de Internist Nefroloog L.Reichert wet te vermelden blijkt dat de arts zijn woorden schoon te praten om een derde persoon de schuld af te leveren door te vermelden. D3 nieren zijn beschadigd door uw partner.
    Waar de patiënt wordt vermeld bij de Nefrologie van het Slingeland Ziekenhuis in Doetinchem. Waar de klacht verder doet plaatsen als daar de voorwaarde in de wens van de patiënt niet in acht word genomen
    Als de Patiënt nog altijd het laatste woord doet hebben.
    Blijkt de beide ziekenhuizen niet meer aan hun patiënten voorwaardes te doen houden.

    Sterke punten
    Patiënten dossiers vervalsen met verkeerde diagnoses vermeldingen
    Mijn diagnoze is: bij elke behandeling van welke afdeling dan ook . Zullen bij de behandeling het bedrag gaan betalen van € 4.500,00 ten goede van het Regionale Tucht College en aan mij de schade claim van € 25.000,00 om dat de klacht bij Klacht Patiënten Federatie doet liggen over L Reichert zijn leugens vermeldingen

    Zwakke punten
    Houden niet aan de wens van de patiënt

    Rijnstate Interne Geneeskunde

    Als dr Internist Reichert zijn diagnose verkeerd doet vermelden. Dan verleend de Internist zijn fouten af in de schoenen van een derde waar hij dan zijn leugens aan een ander ziekenhuis . Waar dan zijn zin doet door drijven. Als Reichert beter zelf zich moet laten behandelen door zich zelf onder de Dialyse te gaan plaatsen wat Reichert lijdt aan Nierfalen .Waar Reichert zijn patiënt ('e) doet plaatsen om dan schoon schip te doen plaatsen.

    Sterke punten
    Vervalste Diagnoses plaatsen bij de Patiënten

    Zwakke punten
    Niet de waarheid vermelden , en medicijnen uitschrijven waar men reductie op doet krijgen

    Beledigd door Internist

    De Internist dokter Reichert is op basis van art. 266 van het wetboek van strafrecht goed bezig om ander mensen vals te beschuldigen. Door een telefonische consult . Kreeg de arts de echtgenoot van de patiënt. Waar de arts niet wilde luisteren omdat de arts de verkeerde patiënt aan de telefoonlijn had. Maar de Arys luisterde niet . Waar de arts in het dossier wist te plaatsen . Dat de partner niet wilde door geven aan de patiënt. En werd daar door uit gescholden. Waar de arts Reichert zijn woorden wist schoon te praten en de schuld gaf aan de betreffende echtgenoot.

    Waar nu is besloten; zal de Arts eerst zijn exuus moeten tonen , zijn bevindingen moeten verwijderen , ander kan Reichert verwachten dat de Patiënt elke oproep doet afwijzen

    Sterke punten
    Niets, elke keer een verkeerde diagmose

    Zwakke punten
    Anderen vals beschuldigen

    Onrechtvaardige benadering

    Mijn vader is ‘s nachts met spoed opgenomen. Ik wilde hem graag in de ochtend zien om hem een knuffel en een kus te geven. Toen ik bij de receptie vroeg om de afdeling/kamer werd mij gezegd dat ik niet op bezoek mocht komen. Vanaf 14:00 uur was ik welkom. Het was 9:30. Ik begrijp dat er regels bestaan maar misschien kan er ook een keer gekeken worden naar de persoon en situatie. Op deze manier lijkt Rijnstate meer op een gevangenis dan een ziekenhuis. Als de situatie andersom was geweest was mijn vader dan wel toegelaten? De receptioniste was het zelf ook niet eens met het beleid van het ziekenhuis? Vreemde manier van werken lijkt mij.

    Sterke punten
    Deze waren op het moment niet aantoonbaar

    Zwakke punten
    Het gevangenis beleid van een ziekenhuis

    Op eigen houtje een afspraak i

    Het is de gewoonte bij de afdeling Internist van het ziekenhuis Rijnstate om afspraken te plannen . Waar men geen rekening mee houdt met de betreffende patiënt(e) of die wel op de datum wel kan. Nee die verpleegkundige van de afdeling gaat zomaar een diagnose stellen zonder dat de arts er van af doet weten.
    Het zou beter wezen dat de Verpleegkundige zelf eens haar/zijn nieren laat onderzoeken of naar een psychiater gaat wat daar blijkt niets iets te kloppen bij hem/haar met verkeerde diagnose te doen stellen.

    Sterke punten
    Slechte diagnose stellen

    Zwakke punten
    Eigen rechten spelen

    Wachttijd gewoon facturen aan

    Vandaag een afspraak bij de KNO-arts in Rijnstate Arnhem-Noord. 40 Minuten extra wachttijd, + een beetje.

    Als chronisch zieke patiënt, die regelmatig in het ziekenhuis op artsen moet wachten en dan geregeld tegen 30 minuten of meer extra wachttijd aanloopt, mag ik mijn werkgever wel vragen al die tijd terug te gaan factureren aan het ziekenhuis.

    Vroeger was er dan een assistent die even belde dat je wat later kon komen. Dat was ideaal.

    Ik ben benieuwd hoeveel non-productieve uren er ieder jaar in ziekenhuizen verloren gaan in onze maatschappij. Denk dat we daar nog wel eens van kunnen schrikken hoeveel.

    Sterke punten
    Er zit een dak op het gebouw.

    Zwakke punten
    De enorme, enorme wachttijden

    poli oogheelkunde bereiken

    Wilde een afspraak verzetten bij poli oogheelkunde.. s'ochtens ruim een 35 minuten in de wacht gestaan als eerst wachtende.. en nog steeds niet geholpen.. toen heb ik de oproep maar beëindigd.. s' middags nieuwe poging gedaan.. en jawel na 27 minuten eindelijk een medewerker aan de lijn.. dit was een uiterst vriendelijke dame, dus dat was heel fijn.. maar nu de afspraak verzetten.. de eerst volgende mogelijkheid was 6 maanden verder!! Dit was geen optie omdat er snel naar gekeken moest worden... dus dan toch maar ziek naar de afspraak..Ik hoop dat ik hiermee het ziekenhuis wakker schut.. en dat er dringend uitbreiding nodig is op oogheelkunde!!

    Sterke punten
    Meestal vriendelijk personeel

    Zwakke punten
    Erg lange wachttijden! Zowel telefonisch als op de poli

    Slechte diagnose bij een Inter

    Het is weer raak bij de Internist van Rijnstate Ziekenhuis Arnhem. Waar opnieuw niet naar de patiënt wordt geluisterd. Dit is al de zoveelste keer dat een internist verkeerde conclusie doet trekken. Als de patiënt voor heen al eens over is behandeld bij eenendertig ziekenhuis. Waar de Internist de gegevens kan opvragen. Maar dat doet men niet bij Rijnstate in Arnhem. Waar de Patiënt als proefkonijn wordt behandeld Waar ook de medicijnen zonder enige voorwaarde worden uit geschreven . Omdat men reductie op doet krijgen. Als dat niet meer mag. Waar Rijnstate Arnhem gewoon weg lak aan heeft. Nog even en Rijnstate kunt gaan sluiten omdat er geen ene patiënt er meer naar toe wilt. Ik kan beter de klacht bij het Regionele Tucht College voor leggen dan de klacht bij de Klachtencoordinator voor leggen, die toch niet in het belang van de patiënt doet handelen maar voor het ziekenhuis doet handelen.

    Sterke punten
    Eigen rechter spelen, waar nog altijd de toestemming van de patiënt waardig is. Waar de Behandelende arts lak aan heeft.

    Zwakke punten
    Verkeerde diagnose bepalen en slecht luisteren naar de Patiënt

    Afspraken makenzonder de patië

    De afdeling Endoscopie weten zeker niet hoe men die patiënt over te doen inlichten over een afspraak te maken. Als zij op eigen houtje de afspraak weten te maken.
    Door zulke asociale gedrag heb ik de afspraak geannuleerd. Als zij in Rijnstate te beroerd zijn om het medische dossier die reeds al doet bestaan na te trekken. De patiënt wordt als proefkonijn behandeld. Schandalig dat Rijnstate Arngem zo weet te behandelen.

    Sterke punten
    Bedriegen de Patiënten bij hun diagnose stelen en het Discrimineren van Patiënten

    Zwakke punten
    Luisteren niet naar Patiënten

    Echo wijst naar

    Als een patient(e) een Echo krijgt bij Rijnstate en wijst uit dat het geen Tromboze doet wezen , blijkt dat er in opleiding voor Internist , die eerst weet aan te geven dat het geen tromboze been doet wezen. Waar de arts door het diagnose aan depot Velp door weet te geven om de patiënt te behandelen . Blijkt dat het team Velp een blunder te maken. Om een steunkousen in Velp te doen opmeten. Als het steunkousen moet opgemeten worden bij de patiënt thuis blijkt dat Velp niet te beseffen. Dat de patient zijn been is gaan opzwellen en zal nier de juiste maat van de steunkousen worden opgemeten. Maar vermeld tegen de patiënt dat hij niet meer mag lopen op zijn been omdat het een tromboze been doet wezen. Dus wij wijst nu uit of het een tromboze been doet wezen. Is dat nu de echo of de arts. Het is beter dat de artsen naar de uitslag van een echo doet kijken. Dan verkom je de medische Blunder die bij Rijnstate depot Arnhem en Velp vaak doet voorkomen. Vermeld je het aan de Klachten Coördinator van Rijnstate. Dan zal de Klachten Coördinator in het voordeel handelen van het Rijnstate team en niet in het voordeel van de betreffende patiënt. Dus stuur nooit de klacht naar de Klachten Coördinator maar naar het Regionale Tucht College in Zwolle. Daar heeft u de big registratie nummer van de behandelende arts voor nodig. Dat kunt u vinden op www.big-registratie.nl op vinden

    Sterke punten
    Onjuiste behandeling van de betreffende arts

    Zwakke punten
    Verkeerde diagnoze

    Geen eerste keuze

    Afgelopen jaar veel slechte ervaringen gehoord van patiënten in zowel mijn kennissen- als familiekring, die in ziekenhuis Rijnstate Arnhem zijn behandeld. Zorg en nazorg waren erg vaak onder de maat en de communicatie binnen Rijnstate was bedroevend. De medische zorg gaf veel stress, een onzeker gevoel en de nodige twijfels of de juiste zorg wel werd geleverd. Patiënten moesten zelf alert zijn bij tekort schietende zorg. Patiënten willen deze slechte ervaring het liefst het zo snel mogelijk achter zich laten en zien af van het schrijven van een review. Daarom heb ik gemeend dit review te moeten schrijven. Het lezen van diverse andere reviews waren voor mij de aanleiding en bevestiging om dit algemene review te schrijven, waarbij ik concludeer dat er in mijn ogen werk aan de winkel is voor het bestuur. Onder meer is cardiologie volgens mij een groot aandachtspunt! Natuurlijk zal er ook heel veel goed gaan en werken er veel toegewijde medewerkers, maar toch…. Persoonlijk twijfel ik geen moment meer als ik moet kiezen tussen het ziekenhuis Rijnstate of ziekenhuis Slingeland in Doetinchem.

    Sterke punten
    bereikbaarheid en parkeervoorzieningen

    Zwakke punten
    zorg, nazorg en communicatie

    Zeer slechte deskundige artsen

    Als een patiënt wordt opgenomen voor een bloeding bij de stoelgang . Weet de gespeciale arts niet waar het vergaan komt. Slikt de patiënt bloedverdunners en de betekende komt met de juiste diagnose dan staat de arts met grote ogen en een open mond aan te kijken. Dan wordt er vermeld dat de nieren functie niet goed werken. Waar dan de patiënt onderzoekingen moet onder vinden . Als men bij de medicijnen dan moeten kijken. Dan zeg ik nu , Wie is nu de arts. Is dat de arts of is dat de partner van de patiënt . Als dit al een teken is dat het Rijnstate team hier nu een grove medische Blunder in doet plaatsen. Zijn zij hard bezig met ontslagen vallen tot er een faissament moet komen. Is het te danken aan de ondeskundige artsen die met zulke medische fouten weten te begaan bij een verkeerde diagnose samenstelling
    Dan de klachtencoordinator kan veter op straat komen te staan want die werkt niet voor de patent maar voor het Rijnstate team doet functioneren

    Sterke punten
    Vervalste diagnose samenstellen

    Zwakke punten
    Ondeskundige artsen

    Zeer irritant personeel

    Ik ben al jaren patiënt in Rijnstate en heb er heel wat ergernis gehad over personeel wat er lijkt te zitten om mensen te irriteren. Even simpel bellen voor medicijnen kan je hele dag verzieken. Zoals ze hier met patiënten omgaan is een gore schande. Zeer asociaal gedrag naar patiënt.

    Sterke punten
    Geen.

    Zwakke punten
    Een zooitje ongeregeld wat op de afdelingen patiënten te woord moet staan. Totaal niet flexibel. Zeer rigide en onvriendelijk personeel op Interne Geneeskunde.

    onsmakelijk behandeld

    Ziekenhuis discrimineert mensen met hoofdbedekking. Werd in de wachtkamer van Rijnstate Velp op een nogal vermanende manier aangesproken dat het dragen van petten niet meer is toegestaan binnen. Ik vroeg direct waar deze maatregel op gestoeld is, maar kreeg hier geen valide argument op. Het enige respons: daar zijn allerlei reden voor. Ik heb mijn pet maar afgedaan omdat ik nou eenmaal op controle moest, maar dit kan dus niet.

    Vrouwen met hoofddoeken mochten overigens wel met hoofdbedekking in de wachtzaal plaatsnemen, en dit moet ook gewoon kunnen. Men is in dit land vrij om hoofdbedekkende kleding te dragen op grond van godsdienst ÉN LEVENSOVERTUIGING. Het dragen van een pet behoort daar ook toe

    Rijnstate begaat hier dus een grove fout mee. Als ik besluit een pet te dragen dan doe ik dat met een reden en wens ik niet in een zorginstelling voor het blok te worden gezet in een volle wachtkamer.

    Daarbij vind ik het erg brutaal dat als ik een vraag stel, ik hier dus eigenlijk geen antwoord op krijg. Men moet z’n gedrag maar aanpassen zonder dat hier een reden toe is. Had het te maken met identificatie? (mijn gezicht was prima te zien), hygiëne? (ik verzorg mijzelf prima), niet netjes voor andere bezoekers? (achterhaald). Allerlei vragen waar je dus ter plekke mee blijft zitten

    Rijnstate is kennelijk een vergaarbak van allerlei vage regelementen waar je van tevoren niet van op de hoogte wordt gebracht (zet het dan op z’n minst op het afspraakformulier) En die bovendien dus niet eens zomaar toegestaan zijn.

    Dit is een ziekenhuis waar patiënten zich op hun gemak horen te voelen en geen rechtbank waar dergelijke kledingvoorschriften uit neutraliteit zijn verplicht

    Hele foute ziekenhuis

    Personeel zeer slecht, onvriendelijk, chagarijnig. Afspraken duren wel weken voor je bij n intake terecht komt waarna t weer weken duurt voor een onderzoek en waarna t weer weeeeken duurt voor de betreffende arts je telefonisch belt.. voor je t weet ben je een jaar verder en je bent niet geholpen. En ook nog es n verkeerde diagnose.en manipulatief zijn se dat ze t zo verdraaien dat t aan jou ligt. Hele foute boel daarZ ik lees hier alle reacties en ik begrijp gewoon niet waarom hier niemand wat aan doet?? Echt een verschrikkelijke ziekenhuis!

    Slechte diagnoze bepaling

    Het blijkt nog steeds dat de specialisme van het Rijnstate Ziekenhuis niet voldoet aan de eissen van de Patienten Belangen als zij uit eigen innisatief de parienten weten te misleiden, Waar zij patienten zo weet te plaatsen om de derde corona injectering te laten plaatsen, Waar de pactient niet meer over zijn lichaam mag beschikken. Blijk dat het Rijnstate team zeer goed weewt hoe zijn patienten moeten bedriegen door herhaaldelijke verkeerde diagnoze te verlenen, Waar pas afgestudeerde artsen denken dat zij het beter weten dan mensen die het vak hebben doen leren. Waar dan pas achter doet komen , hoe grove fouten in het Rijnstate Beleid doet hebben, door dat het RIBW AVV de overhand weet te hebben op het Rijnstate team

    Sterke punten
    Afspraken plaatsen waar niets van doet kloppen

    Zwakke punten
    Mensen vervalsen met vervalste diagnoze stellingen

    Meest slechtse ziekenhuis ooit.

    Ik ben vandaag onwel geworden tijdens bezoek in t ziekenhuis. Receptie zei dat ik dan naar spoedeisende hulp moest lopen. Daarheen verhaal verteld dat ik flauwval neiging heb,leverpijn waarna ze me wrrogant vertelden dat sit spoeddienst was en dat ik hiermee naar de huisarts moest gaan. Ik zei dat ik niet eens in staat was om auto te rijden, de betreffende man zei : ik zie dat je met begeleiding bent? Ik zei ik heb deze man zelf gebracht naar t ziekenhuis omdat die niet in staa is om te rijden na operatie. Hij bleef me aankijken..? Ik werd gewoon weggestuurd. Hoe slecht is dit??! Walgelijk voor woorden. Ze zeiden bel dan om 17.00 uur naar de huisartsen post. Ik was daar om 16.00 uur. Zelfde afdeling mensen. Hele slechte gang van zaken.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Je wordt niet gehoord. Geen empathie. Niks.

    Brutaal

    Als men met spoed wordt opgenomen. Weet men zeer goed om aan de partner te staan liegen. Om te vermelden dat de patiënt weet weg te lopen . Als dat niet waar is. Nee het personeel weetwel om op de afdelingen een injectie met inhoud te laten slingeren. Als dat doodlijk kunt zijn.. Als men een goede diagnose van een patiënt willen hebben. Is het beter om te kunnen luisteren naar de patiënt zelf en diens partner . Waar dan de diagnose kan worden vast gelegd maar bij Rijnstate kan men niet luisteren en hebben het ook nooit van gehoord.. Maar het discrimineren is bij Rijnstate op de eerste plaats vermeld.

    Sterke punten
    Mensen believen en bedonderen

    Zwakke punten
    Alle spullen wat betreft injecties met inhoud laten slingeren op de bedpatienten kamers

    Waardeloos!

    Ik kom voor het eerst door een spoed geval in het Rijnstate terecht. Het was eens en nooit meer hoop ik. Je denkt als je zelf te einde raad bent dat je daar word opgevangen. Ik verwachte een warme arm met de juiste zorg. Wat krijg je: een grote mond een een chagrijnig hoofd. Ik ben echt sprakeloos ! Je betaald een Gods vermogen aan zorg verzekering en als er een keer wat is word je dus gewoon onfatsoenlijk behandeld. Wat is jullie beleid in het ziekenhuis? Is er wel eens een klantvriendelijkheidstraining gedaan? Het lijkt me hoogst noodzakelijk.

    Zeer slechte Ziekenhuis Rijnstate

    Wat men bij Rijnstate Ziekenhuis Arnhem en Velp ook proberen zal zij van de Gelderse Ziekenhuizen , altijd het slechtste ziekenhuis blijven, door verkeerde diagnose te blijven geven.
    De Arnhemse Patienten kerem liever de rug toe naar het Ziekenhuis dan er naar toe te gaan.
    De Klachten Coordinatrice denkt ook al dat zij het beter doet weten, het lijkt er op dat de medewerkers aan Psychiatrice Prblemen doen lijden door de patienten maar medicijnen te blijven uitschrijven

    Sterke punten
    Verkeerde Diagnoses geven

    Zwakke punten
    Het vervalsen van persoonsgegevens

    Vervalste afspraak plegen

    Door de Urologie van Ziekenhuis Rijnstate te Arnhem.
    Weten goed hoe zij hun afspraken doen plaatsen, als je het na doet trekken. Blijkt dat zij patiënten doen vervalsen door de afspraak niet te hebben gepland op de betrevende datum te hebben vermeld maar weten wel te declareren op de naam van de Patient


Bezoek Rijnstate

Schrijf een review