In januari naar de dermatoloog geweest ivm een plekje op mijn been, die ik kon laten verwijderen als ik er last van zou krijgen. Op dat moment had ik er nog geen last van .
4 maanden later begon ik er wel last van te krijgen. Het plekje op mijn been werd ook steeds groter.
Nu wil ik dit plekje op mijn been laten verwijderen en om die reden wilde ik een afspraak maken met afdeling dermatologie. Toen ik naar de afdeling belde zou de medewerker mij doorverbinden met een medewerker die zou gaan over het wel of niet operatief verwijderen. De eerste keer, werd die verbinding meteen verbroken. De tweede keer moest ik weer mijn gegevens doorgeven en werd ik opnieuw doorverbonden, maar werd er niet opgenomen. Ik heb een tijd gewacht, in de hoop dat de telefoon opgenomen zou worden om een afspraak te maken. Al met al heeft het een half uur geduurd en had ik nog geen afspraak. De volgende dag ben ik naar het ziekenhuis gefietst omdat ik dacht dat het face to face wel zou lukken. Op de afdeling dermatologie zat helemaal niemand. Ik kreeg te horen dat ze daar vandaag niet aan het werk waren, Vervolgens naar de receptie gegaan om het via de receptie
te regelen. Receptioniste dacht dat ze in Elst aan het werk zouden zijn op afdeling dermatologie. Zij heeft verschillende telefoonnummers gebeld, zelfs een intern nummer. Ook zij kreeg niemand te pakken.
Ik ben zeer verbaasd over dit ziekenhuis, dat je niet eens fatsoenlijk een afspraak kunt maken. Geen woorden voor, hoe dit is gegaan.