Reviews van deze auteur (108393)

Onjuiste diagnoze

Review over Slingeland Ziekenhuis

Het is gebleken dat Slingeland Ziekenhuis Doetinchem niet meer voldoet aan de wens van een patiënt als de Nefroloog Job Huusen door zijn collega L.Reichert van Rijnstate Arnhem zijn leugens weet kenbaar te maken. Dat Reichert een patiënt heeft doen vervalsen door het dossier zo te plaatsen dat de Nefroloog Huusen de patiënt niet aan de wens te doen houden. Als de patiënt de wens heeft om verder niet meer te laten behandelen en te laten onderzoeken blijkt dat er nooit wordt gelezen bij de e-colsult van het Ziekenhuis. Waar zo Slingeland zijn klachten doet krijgen

Sterke punten
Lezen nooit de wens van de Patient

Zwakke punten
Patiënten Gevangenis en luisteren nooit naar de wens van de patient

Vervalsing Diagnoze

Review over Rijnstate

Lijdt de Internist Nefroloog L.Reichert aan nierfalen?
Als deze arts zijn fouten weet af te schuiven naar een patiënt. Waar de arts verkondigd dat de partner van een patiënt de klacht van de nieren heeft veroorzaakt Waar de Arts Reichert zelf aan de Collega de Nefroloog J. Huusen van het Slingeland Ziekenhuis in Doetinchem zijn leugens kenbaar heeft gemaakt. Als Reichert aan minderwaardigheid complexen doet lijden en aan Psychomotoriche praktijken op na doet houden om andere personen vals te beschuldigen. Om zijn baantje schoon te doen praten. Is Reichert hard bezig om zijn patiënten weg te laten lopen naar een andere nefroloog

Sterke punten
Leugens en vervalste diagnose plaatsen in een patiënten dossier

Zwakke punten
Patiënten Gevangenis

Onjuiste Diagnoze

Review over Rijnstate

De klacht die de Internist Nefroloog L.Reichert wet te vermelden blijkt dat de arts zijn woorden schoon te praten om een derde persoon de schuld af te leveren door te vermelden. D3 nieren zijn beschadigd door uw partner.
Waar de patiënt wordt vermeld bij de Nefrologie van het Slingeland Ziekenhuis in Doetinchem. Waar de klacht verder doet plaatsen als daar de voorwaarde in de wens van de patiënt niet in acht word genomen
Als de Patiënt nog altijd het laatste woord doet hebben.
Blijkt de beide ziekenhuizen niet meer aan hun patiënten voorwaardes te doen houden.

Sterke punten
Patiënten dossiers vervalsen met verkeerde diagnoses vermeldingen
Mijn diagnoze is: bij elke behandeling van welke afdeling dan ook . Zullen bij de behandeling het bedrag gaan betalen van € 4.500,00 ten goede van het Regionale Tucht College en aan mij de schade claim van € 25.000,00 om dat de klacht bij Klacht Patiënten Federatie doet liggen over L Reichert zijn leugens vermeldingen

Zwakke punten
Houden niet aan de wens van de patiënt

Slechte behandeling

Review over Slingeland Ziekenhuis

Het is gebleken dat Slingeland Ziekenhuis niet meer voldoet aan de wens van de Patiënt , als de Patiënt nog altijd het laatste woord heeft over zijn/haar lichaam.
Waar een Patiënt de wens doet geven , bijvoorbeeld ik wens verder geen behandelingen en onderzoekingen meer bij mij te ondernemen
Blijkt dat de Nefroloog J. Huusen het niet in acht te nemen. Zelfs niet welke afdelingen dan ook om de behandeling gewoon weg door te zetten. Mijn besluit is nu bij elke behandeling zal de zorgverlener een betaling moeten betalen van € 4.500,00 ten goede van het Regionale Tucht College en mij een schade claim van € 25.000,00 want een slechte diagnoses wat ik niet bezit is dat Slingeland Ziekenhuis hard bezig om de slechte Ziekenhuis te worden van de Gelderse Ziekenhuizen.

Sterke punten
Verkeerde diagnoze vermeldingen

Zwakke punten
Niet aan de wens van de patiënt nakomen

reacties:

Review: Onfatsoenlijk Ziekenhuis

Kan ik volkomen begrijpen . Want Slingeland is al bekend met hun slechte diagnose doen aanstellen . Als de wensen van patiënten toch niet worden nagekomen . Maar op eigen houtje blijven door gaan. Waar RV Lindeman die zijn bril toch niet gebruikt. En die Nefroloog Job Huusen zal nooit de Patiënt komen te zien die kan beter Vieze Voorzitter wezen en zijn baan als Nefroloog wel gaan vergeten.
Want dit is toch wel schandalig hoe Slingeland Ziekenhuis zijn patiënten zeer slecht weten te behandelen.

Review: Onrechtvaardige benadering

Geachte Mevrouw.
Wat u moet doen , leg de klacht voor bij de Patiënten Federatie. Zij kunnen u helpen bij uw klacht.