Verschrikkelijk ziekenhuis

Afdeling neurologie van het spaarneziekenhuis zuid , zelf 2.5 geleden gelegen reageren niet of heel laat als je belt zo wilde om 24.00 uur de overbuurman bij mij in bed kruipen want ik lag in zijn bed man was groot en lang met luierbroek en katheter stond hij aan mijn bed proberen om mij er uit te duwen en het bed in te klimmen heb gelijk op de noodknop gedrukt maar niemand kwam
Gelukkig was ik in staat om mijn bed uit te komen dat had de dag ervoor echt niet gelukt en heb hemel en aarde bewogen om hem naar zijn eigen bed te krijgen wat mij dus totaal niet lukte uiteindelijk na 10 minuten de gang opgegaan voor hulp ….. niemand te bekennen en jahoor 3 zusters uiteindelijk lachend drukpratend komend uit een kamertje met verbazing vragend wat doet u hier ?!
Waarop ik zeg ik heb al 10 / 15 minuten geleden gedrukt maar niemand reageert er wil een meneer in mijn bed !
Sorry maar we zaten in een overdracht ….
Oh dus dan wordt er dus niet gereageerd?!
Er liggen daar allemaal mensen waar echt heftige dingen mee zijn hersenbloedingen, infarcten enzovoort dit kan toch niet ?!
Nou meneer lag dus inmiddels in mijn bed! Meneer is uit bed gehaald en mijn bed is verschoond heb de hele nacht niet meer kunnen slapen wie zegt dat het vannacht weer niet gebeurd ?!
Aan de overkant lag een vrouwtje met een hersenbloeding bord eten werd neergezet ze reageerde nergens op uur later eten onaangeroerd wordt weer meegenomen mevrouw wordt gewoon aan haar lot overgelaten zonder eten !
Ze was niet in staat om zelf te eten !
Dit is nu 2.5 jaar geleden nooit klacht of iets dergelijks ingediend!
Maar nu mijn broertje is paar dagen geleden daar opgenomen met heftige klachten als hij hoest valt hij weg omdat hij geen lucht krijgt wat heel heftig is om te zien er werd daar vrij laconiek mee omgegaan na eerst alleen te hebben gelegen kwam hij op een zaal met nog 3 mensen !
Uiteindelijk bleek het kinkhoest te zijn ( zeer besmettelijk) hij in quarantaine hij
Heeft zeker 4 a 5 flauwtes op een dag en wordt aan zijn lot overgelaten je ziet nauwelijks iemand die even kijkt hoe het gaat !!
Gisteren werd hij op de grond wakker hoofdwond dikke bult , blauw oog, neus stuk enzovoort het is dat hij in staat was om te bellen wie weet hoe lang het anders had geduurd , bloed gedept blijf even zitten kom zo terug .. dus niet !!
Pff je denkt altijd in het ziekenhuis is iemand in goede handen maar ik ga altijd met angst naar huis met de wetenschap van niet of nauwelijks toezicht op hem !
Ik ben er zo klaar mee bah !!😢
Mijn broertje is 50 en heeft helaas ook Parkinson dus dat kan de oorzaak zijn van de heftige flauwte’s , het is een heel positief en nuchter mens maar zie hem langzaam veranderen in een bang en kwetsbaar persoon !😢

Niet

Teveel om op te noemen !
Heb ook heel lang op de gang gezeten van de 10 zusters zeggen er misschien 2 je goedemorgen!

Bezoek Spaarne Gasthuis Reviews over Spaarne Gasthuis

Stuur me een email als iemand een review schrijft over Spaarne Gasthuis