SOED post heft geen Idee

**De wond is niet goed behandeld (niet gehecht)**

Na een ongeval waarbij de voet van mijn man werd gesneden door scherpe metalen roosters, heb ik geprobeerd het bloeden te stoppen, maar dat lukte niet omdat de wond groot was en andere snijwonden heel diep, tot op het bot. We hadden een hele handdoek vol met bloed.

Hij ging zondagochtend naar de spoedeisende hulp en de jonge dame (misschien een stagiaire of iemand anders, ik weet het niet zeker) heeft alleen een pleister geplakt en er is helemaal niet gehecht. Hij kreeg alleen een tetanusprik. Het bloedde echter weer door, waardoor er opnieuw bloed op de vloer en in de handdoek kwam. Daarom heb ik hem voorgesteld om morgenochtend (maandagochtend) opnieuw te gaan.

Toen hij thuiskwam van de huisarts, kreeg hij een andere mening; de wond had inderdaad gehecht moeten worden, maar nu is het te laat omdat het al meer dan 24 uur geleden is. Ze hebben een drukverband en wat lijm aangebracht. Daarnaast kreeg hij een antibioticakuur. Er werd geadviseerd om het verband elke dag te vervangen en om om de twee dagen terug te komen voor een wondcontrole.

Plastische chirirgie

Spoed post

Bezoek Flevoziekenhuis Reviews over Flevoziekenhuis

1 reactie

Ik hoop dat deze grote fout die nooit gemaakt had mogen worden om jullie zo weg te sturen met deze wond goed is genezen.

Bezoek Flevoziekenhuis Reviews over Flevoziekenhuis

Stuur me een email als iemand een review schrijft over Flevoziekenhuis